Reklamace a vrácení
K reklamaci lze poslat zboží nošené vykazující vadu. Boty pro reklamaci očistěte, ale nikdy je neperte.
Výměna kus za kus nelze. Vše se řeší vrácením nesedícího zboží a novou objednávkou.
Na vyřízení Vaší vratky máme lhůtu 14 dní od převzetí balíčku.
Vrácení zboží je možné pouze u zboží vyzkoušeného doma bez známek poškození.
Vrácené zboží v původní krabici řádně zabalte. Prosíme berte na vědomí, že není možné zboží vracet bez původní krabice nebo přímo na krabice lepit etikety a psát adresy- je tedy nutno použít obalový materiál.
Náklady na vrácení zboží nese kupující.
Postup pro vrácení přes Zásilkovnu:
Vyplňte prosím formulář pro vrácení a do emailu obdržíte kód k vrácení, dále je nutné odnést zboží na Vámi zvolenou pobočku Zásilkovny. Na místě nic neplatíte, my Vám poté z peněz za vrácené zboží odečteme 89 Kč. Odeslat balík touto cestou můžete i když k Vám putoval jiným přepravcem.
Pokud si zvolíte vlastní dopravu, posílejte zásilku zde:
Jiráskova 400
388 01 Blatná
Česká Republika